Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

dimecres, 9 de maig del 2012

VA DE PREMIS (VA DE PREMIOS)


VER LA RECETA EN CASTELLANO

Fa temps que Rosa Mari, de Roski cocina y algo más, em va donar un premi (¡Moltes gràcies!) i com que anava tan atabalada no vaig tenir temps de compartir-lo.
Segons aquest premi, haig d'explicar 7 coses sobre mi i premiar a 15 blogs.

Bé, sobre mi:
1. M'agrada molt i molt llegir (des de la publicitat fins als clàssics).
2. Sóc una mica friki amb l'ordinador, m'agrada toquetejar i aprendre coses noves de forma autodidacta.
3. Sóc una mica "maruja" i no em fa vergonya dir-ho. Faig ganxet, punt, cuso una mica...
4. Si pogués estaria tota la vida viatjant. Llàstima que el pressupost no m'arribi :(
5. M'agraden els museus i no hi ha lloc que hi vagi que no visiti algú. Sóc fan dels pintors impressionistes.
6. No hi ha res millor que un cafetó en bona companyia.
7. Banyar-me al mar és un del meus plaers. El meu objectiu (gairebé impossible) viure a un lloc amb platja.

I els premis son per.... tachan tachan...
1. Marieta de Yes, I Dukan
2. Dolors de Blog de cuina de la Dolorrs
3. Jeffrey de Mi Pastelería de Dieta
4. Cristina de Kanela y Limón
5. Liliana de Babelia
6. Miguel de La Repostería de Miguel
7. Zeditas de ReZeditas
8. Alma de Objetivo: Cupcake Perfecto
9. Mª José de La Cocina de Bruja_69
10. Ana de Cocina con Ana
11. Nuri de Nuri Dukan-Mixtita
12. Manel de Cuinar és generós
13. Gildi de GildiDukan
14. José Manuel de Asopaipas
15. Teresa de Com a Casa Res

Enhorabona a tothom!

RECETA EN CASTELLANO

Hace tiempo que Rosa Mari, de Roski cocina y algo más, me dio un premio (¡Muchas gracias!)y como que iba tan estresada no tuve tiempo de compartirlo.
Según este premio, tengo que explicar 7 cosas sobre mí y premiar 15 blogs.

Bien, sobre mi:
1. Me gusta mucho y mucho leer (desde la publicidad hasta los clásicos).
2. soy un poco friki con el ordenador, me gusta toquetear y aprender cosas nuevas de forma autodidacta.
3. Soy un poco "maruja" y no me avergüenza decirlo. Hago ganchillo, punto, coso un poco...
4. Si pudiera estaría toda la vida viajando. ¡Lástima que el presupuesto no me llegue! :(
5. Me gustan los museos y no hay lugar que vaya que no visite alguno. Soy fan de los pintores impresionistas.
6. No hay nada mejor que un café en buena compañía.
7. Bañarme en el mar es uno de mis pequeños placeres. Mi objetivo (casi imposible) vivir en un lugar con playa.

Y los premios son para... tachan tachan...


1. Marieta de Yes, I Dukan
2. Dolors de Blog de cuina de la Dolorrs
3. Jeffrey de Mi Pastelería de Dieta
4. Cristina de Kanela y Limón
5. Liliana de Babelia
6. Miguel de La Repostería de Miguel
7. Zeditas de ReZeditas
8. Alma de Objetivo: Cupcake Perfecto
9. Mª José de La Cocina de Bruja_69
10. Ana de Cocina con Ana
11. Nuri de Nuri Dukan-Mixtita
12. Manel de Cuinar és generós
13. Gildi de GildiDukan
14. José Manuel de Asopaipas
15. Teresa de Com a Casa Res

¡Enhorabuena a tod@s!

11 comentaris :

  1. Muchísimas gracias por pensar en mí !!!

    Un saludo!!

    ResponElimina
  2. Moltes gracies bonica, yo soc un poc autodidacta també jajajajajaja, besets.

    ResponElimina
  3. Gracias por pensar en mí. Espero que no te enfades pero no participo en cadenas de premios

    ResponElimina
  4. moltíssimes gràcies per recordar-te del meu bloc, ha estat un plaedr descobrir-te i poder-te posar a la llista de blocs amics.
    una abraçada!

    ResponElimina
  5. Fa dies que no mirava el bloc... falta temps! moltes gràcies per pensar en mi! coincidim en moltes coses!!! marujona, platja.... Gràcies!

    ResponElimina
  6. POr fin tengo un ratito y vengo arecoger este maravilloso premio como se merece....muchisimas gracias por acordarte de mi , es todo un placer....un beso.
    Besos
    Miguel
    lareposteriademiguel.blogspot.com

    ResponElimina
  7. Moltíssimes gràcies per donar-me aquest premi, és un honor per a mi.
    Del que estic segura és de que tu te'l mereixes i molt.
    Veig que tenim aficions comunes: llegir, fer ganxet o punt de creu, viatjar,museus, ... CUINAR .

    Petons i gràcies.

    ResponElimina
  8. Wow, que alegria! me hace muy feliz que hayas pensado en mi para este premio! Soy nuevecita en esto y estas cosas hacen mucha ilusion!!!

    ResponElimina