Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

diumenge, 18 de novembre del 2012

BESCUIT LIGH DUKAN



Bon dia, avui m'he aixecat amb ganes d'esmorzar alguna cosa dolça i ves per on, m'he trobat que Fio Mancuso del grup de Facebook, Dukanadictos estava pensant el mateix que jo i proposava una recepta de la web uruguaia.
No m'ho he pensat i m'he posat a fer-ho immediatament.

El resultat maco, se'ns dubte, encara que no ha quedat esponjós com la foto, té una textura com de gemes però no tan tou.

El gust, dolç. Penso que encara que porti la vainilla i la llimona, té molt gust d'ou, així que potser la propera vegada ho faré amb 2 ous i 4 clares i  i li afegiré una mica d'aroma de llimona per potenciar el que li dóna la ratlladura.
També crec que muntaré les clares a punt de neu forta com es sol fer amb la resta de pa de pessics dukan per mirar d'aconseguir més esponjositat.

En conjunt, no està malament tenint en compte que és difícil trobar postres sense segó d'avena ni tolerats.

RACIONS: 2
FASE: ÀTAC, CREUER I CONSOLIDACIÓ
CIVADA: SENSE CIVADA
TOLERATS: SENSE TOLERATS

Ingredients:
4 ous
4 CS llet en pols
1 CC llevat químic
1 CS edulcorant líquid apte per a cocció
ratlladura d'una llimona
1 CC aroma de vainilla
xarop de xocolata sense sucre (opcional, és per decorar)

Elaboració:
  • Preescalfar forn a 180º.
  • Batre els ous amb l'edulcorant, llimona i llevat fins que surti escuma.
  • Afegir la llet en pols tamisada.
  • Posar en un motllo i fornejar uns 20 minuts a 180º.
  • Deixar refredar sobre una reixeta.
  • Es pot cobrir amb dukancilla, alguna crema de formatge o un xarop. Jo he fet una ruixadeta amb un xarop de xocolata sense sucre de Walden Farms.

Productes Walden Farms sense sucre:
El xarop de xocolata que faig servir es de la marca Walden Farms però també podeu fer servir d'altres marques com Alcitrus.

Els productes Walden Farms es poden comprar en:


Els xarops Alcitrus els trobareu en:


Esther de Mi Diario Dukan ens proposa alguna recepta amb productes Walden Farms






Salrito.com

2 comentaris :

  1. Si, la veritat és que està molt bé.
    No conexei els teus blogs i m'han agrada't molt. El visitaré sovint amb el teu permis.

    ResponElimina