Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

dilluns, 17 de desembre del 2012

GALETES PINTADES A MA




Aquestes galetes les hi vaig fer fa un temps, abans de la Caixa feta amb Galetes. Va ser el meu primer intent de fer galetes pintades a ma.

La meva referència és el blog d'Arty McGoo. Aquesta noia fa meravelles i és evident que per arribar al seu nivell s'ha de practicar molt. Però tot és començar!
Van sortir unes galetes eclèctiques perquè em vaig posar a fer sense planificar, només pensant a pintar i això no pot ser. Va sortir una mica de tot!

La massa de galeta és la que faig normalment per decorar, aquí. La cobertura, glaça real i per pintar-les, colorants alimentaris, una mica de vodka i pinzells.
I per què vodka?
Bé fer aquest tipus de decoració és com pintar amb aquarel·les necessitem aigua per mullar el pinzell i diluir la pintura (en aquest cas colorants).
El problema és que la glaça no deixa de ser sucre i es desfà amb l'aigua per tant es fa servir un alcohol blanc (vodka, ginebra, ron...) perquè s'evapora molt ràpid i no dona temps que es desfaci la glaça. Tot i així s'ha d'anar amb compte que el pinzell no estigui molt moll.

Lamento que les imatges no siguin molt nítides, la meva càmera no és molt bona i la fotografa encara menys.

No m'enrotllo més.
Espero que us agradin.


Per començar uns robots amb molt de cor.




Un ocell engabiat


Us fan por els teurons?

Mmmm, com m'agrada la Betty Boo



Us aseguro que no m'han pagat res per fer publicitat, jeje.


Aqui m'aniré de vacances.


Un bosc a la tardor


Un camp de roselles



Una bonica rosa. Serà la de Sant Jordi?


Uns cors molt decorats.


I seguint aquesta línea amorosa (en que estaria pensant jo?) Un grup d'enamorats.










6 comentaris :

  1. Tienen muy buena pinta, guardame alguna galleta para mi porfa!! Felicidades por el blog!!

    ResponElimina
  2. te han quedado preciosas y la caja es una monada, vaya arte que tienes.
    besossssss

    ResponElimina
  3. Preciosisimaaaaaaaaas me encantan todas que arte tienes pesiosaaaaaaaaaaaa.
    Bicos mil.

    ResponElimina