Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

divendres, 30 d’agost del 2013

PASTÍS BATEIG IVET



Avui us porto un dels meus primers pastissos per encàrrec.

Es tracta d'un pastís de bateig per la filla d'uns amics, Ivet. Com que son uns pares que no tenen res de corrent i ells hi encanten els comics i com no, els superherois, la figureta que decoraria el pastís no podia ser altra que una superheroina amb la I d'Ivet, per soposat.

La primera dificultat que vaig tenir és que per una banda, no volien un pastís cobert amb fondant i per un altre s'havia de poder conservar fora de la nevera.

Tampoc els agradava molt les cremes de mantega i els sabors havien de ser maduixa i xocolata.

La veritat que amb tantes limitacions no sabia molt bé per on tirar. Al final vaig optar per fer servir les ganaches de xocolata, tenint en compte que encara no feia massa calor.

El bescuit va ser un MSC (Madeira Sponge Cake) de maduixa banyat amb almívar de maduixa.

Vaig fer dos farcits, un ganache de maduixa i un altre, que també va servir de cobertura, de ganache de xocolata blanca.

Per decorar vaig utilitzar transfers per xocolata blanca i fondant per les figuretes.

Era la meva primera vegada en gairebé tot, en fer les ganaches, en modelar figures i en fer servir transfers per xocolata i la veritat, encara que té defectes (amb el temps li veig més i més), estic molt orgullosa del resultat.
I pel que em van dir els pares d'Ivet, no va durar molt, jeje, així que devia estar ben bona.

Espero que us agradi i no sigueu massa crítics amb el resultat.

Sempre hi ha una primera vegada!

















2 comentaris :

  1. Més que xulo!!! Això ja és rebosteria creativa de luxe!

    ResponElimina
  2. Pues supiste resolver muy bien todas las limitaciones y te ha quedad una tarta preciosa, me encanta!!!
    Besos

    ResponElimina