Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

diumenge, 18 de setembre del 2016

23 - EXCELENTÍSIM (APTE PER A DUKAN)



Aquesta és la recepta 23 del llibre La Pastisseria Dukan.

Es tracta d'un pa de pessic de xocolata amb gust de fruita seca (ametlla i avellana).
Queda tendre i gustós i se m'ocorre que amb unes gotes d'aroma de rom o anís quedaria rodó :)

Què aprofiti!


RACIONS: 2
FASE: PP, CREUER I CONSOLIDACIÓ
CIVADA: SENSE CIVADA
TOLERATS: SENSE

Ingredients:
6 CS de segó de civada
5 ous
3 CS de formatge d'untar light
6 CS de llet descremada en pols
2 CS de edulcorant
1 sobre de llevat (aprox 15 grams-afegir amb precausión)
4 CC de cacau desgreixat sense sucre
10 gotes d'aroma d'ametlla amarga (jo vaig posar 5)
10 gotes d'aroma d'avellana (jo vaig posar 2, es molt fort)

Elaboració:
  • Preescalfar el forn a 210°.
  • Barrejar tots els ingredients.
  • Abocar tot en un motllo tipus plum cake.
  • Baixar la temperatura del forn a 200º i fornejar uns 30 minuts (punxar amb un escuradents, si surt net ja està, si no deixar una mica més).
  • Desmotllar i deixar refredar sobre una reixeta.







Salrito.com

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada